Neden 3CX

  • Teknolojisi gereği operasyonel maliyetleri düşüktür.

  • Tümleşik uygulamaları desteklemektedir.

  • Uluslararası standartlar üzerine kurulmuş olup, üzerinde uygulama geliştirmeye açıktır.

  • Sınırsız lisansla verilir, sadece aynı anda yapılan konuşma sayısına göre lisanslama yapıldığı için gereksiz yere kullanıcı lisansı ödemezsiniz.

  • Pure IP çalışır ve rakiplerine(Cisco, Avaya, Alcatel, Siemens vs) göre sahip olma maliyeti çok düşüktür.

  • Internet ya da 3G hizmeti verilen her yerden, çalışanlar akıllı telefonları (Iphone, android, windows vs) ile ücretsiz görüşme yapabilir.

  • Software tabanlıdır, atom işlemcili netbooklarda dahi performanslı çalışmaktadır.

  • İşletmeniz büyüdüğünde yatırımınız atıl kalmaz, upgrade key girmeniz yeterlidir.

  • Kurulması ve yönetimi çok kolaydır.

  • Microsoft Outlook ile entegre çalışır.

  • Aramalarınızı kontak kayıtlarınızı kullanarak çok rahat yapabilirsiniz.

  • Tümleşik uygulamaları desteklemektedir.

  • Dünyanın önde gelen CRM uygulamaları ile tam entegredir. (MS Dynamics, salesforce, sugar crm vb.)

  • Açık platform SIP standartları destekler.

  • Bilinen SIP üreticilerin ürünleri ile çalışır; Voip telefonlar (Yealink, Grandstream, Snom, Cisco, Aastra, Polycom vs.). Voip Gatewayler (Patton, Grandstream, Sangoma vs)

  • Iphone , Android ve Windows mobile çalışan akıllı telefonlarla tam entegredir.

  • Dünya’da yaygın Voip servis sağlayıcılarla çalışır. (Skype, broadvoice, broadvox, cbeyond vs.)

  • Virtual serverlara kurulabilir. (Hyperview, Vmware vs.)

  • Sistemin yedeğini almak ve backuptan geri dönmek çok kolaydır.

  • Her kullanıcı için ayrı ses kaydı yapabilirsiniz.

  • Sesli mesajları okuyabilir ya da maille alabilirsiniz.

  • Yönetimi için ekstra bir personele gerek yoktur.

  • Sıradan bir IT çalışanı sistemi çok rahat yönetebilir.

  • 3CX Soft Client sayesinde ; Kullanıcıların meşguliyet durumlarını görebilir buna göre çağrıları çok kolay yönetebilir, masa telefonunuzdan ya da softphone üzerinden aramaları yapabilirsiniz.

  • Kullanıcıların iletişim için kullandığı tüm uygulamalar tümleşik iletişim başlığı altında entegre olarak sunulmaktadır.

  • Abonelerin santral ile aynı mekanda olma zorunluluğu ortadan kalkar. Sistemin dahili aboneleri, IP telefon, yazılım tabanlı IP telefon (Softphone), WiFi telefon, VoIP destekli akıllı cep telefonu gibi (IPhone, Android vb.) IP üzerinden haberleşebilen erişim birimleri ile her yerden her an kesintisiz iletişim sağlar.

  • Çok lokasyonlu işletmelerde, şubede bulunan herhangi bir abone, ek bir donanım gerekmeden, çeşitli IP uç noktaları ile internet üzerinden merkez santrala doğrudan bağlanır.

  • Birden fazla lokasyondaki santraller ile ağ yapısı oluşturularak uzak santral abonelerinin birbirini dahili numaralarıyla arayabilmesi iletişimde kolaylık ve tasarruf sağlar.

  • SIP uyumlu diğer cihazlarla (PBX, Ağ geçidi vb.) etkileşimli çalışarak, mevcut ya da yeni oluşturulacak veri ağları üzerinden düşük maliyetli ve yüksek kaliteli iletişim sağlar.

  • 3XC IP Telefon Santralına bağlı tüm IP aboneler gerek kendi aralarında gerekse IP dış hatlar üzerinden görüntülü telefon veya yazılım tabanlı telefonlarla görüntülü görüşme yapma imkanına sahiptir.

  • Mekandan bağımsız haberleşme desteği ile çalışma hayatında hareket özgürlüğü sağlar.

  • Organizasyonun hareketli çalışanlarına SIP destekli akıllı cep telefonları (IPhone, Android vb.) WiFi veya 3G üzerinden santral abonesi olarak sistemin özelliklerinden faydalanır.

  • 3XC IP Telefon Santralı, VoIP (Voice-over-IP), FoIP (Fax-over-IP), görüşme kayıt, konferans, gürüntülü gürüşme, durum bilgisi görebilme, anlık mesajlaşma, mobil uygulamalar, uzak abone ve uzak ofisler gibi tümleşik iletişim uygulamalarının tümünü tek bir çatı altında bütünleşik olarak sunar.

  • Kişinin uygunluğu, meşguliyeti, çevrim içi / çevrim dışı bilgisi, kişisel metin girişi ile belirleyebileceği özel durumu diğer abonelere görüntülenir. Durum bilgisinden faydalanarak, ilgili kişiye en çabuk ve en uygun yöntemle erişilir.

  • Aboneler birbirleriyle anlık ve yazılı olarak haberleşebilir. Anlık Mesajlaşma sayesinde iletişim çok hızlı ve kayıt altına alınarak gerçekleşir. Anlık Mesaj kayıtları istenildiği taktirde incelenerek ihtilaflar engellenir.

  • 3XC IP Telefon Santralında lisans yönetimi çok kolaydır. Santral kapasite artırımı ve yeni özelliklerin kullanımına geçişi hızlanmakta ve kolaylaşmaktadır.

  • Operatörün yardımına gerek kalmadan, dış çağrıların interaktif olarak aranılan aboneye ya da departmana erişimini sağlar.Sesli mesaj özelliği abonelere, diğer aboneler ya da dışarıdan arayanlar tarafından mesaj bırakılmasını sağlar.

  • Aboneler bu mesajlara başka bir yerden ulaşabilir. Böylece personelin yükü azalır ve organizasyonun verimliliği artar.

  • 3XC IP Telefon Santralı; sınırsız sayıda otomatik çağrı karşılama ve yönlendirme (robot) özelliklerini sunar.

  • 3XC IP Telefon Santralı, gelişmiş telefon fonksiyonlarını mevcut iş uygulamalarıyla bütünleştiren bilgisayar-telefon entegrasyonu (CTI) özelliğiyle kullanım kolaylığı sağlar. CTI işlemlerini destekleyen sunucu, 3XC IP Telefon Santralı üzerine entegredir. Ayrı bir PC/Sunucu donanımı gerektirmez.

  • Çağrı Raporlama özelliği, iletişim giderlerini kontrol altında tutarak maliyetlerin düşürülmesini sağlar. 3XC IP Telefon Santralı, bütün çağrıların kaydedilmesiyle; kontör ya da tarifeli sanal ücretlendirme gibi yöntemlerle çağrı ücretlendirmesi yapmaya olanak sağlar. 3XC IP Telefon Santralı, çağrı kayıt özelliği ile ücretlendirme, rapor, performas vb. gibi çeşitli analizler yapılmasına olanak sağlar.

  • 3XC IP Telefon Santralı; web tabanlı arabirimi ile, çağrı kayıt dökümlerine her an her yerden erişmek ve aboneye özel raporlar almak mümkündür.

  • 3XC IP Telefon Santralı; gelişmiş otomatik yön secimi (LCR) özelliği sayesinde, aramaları otomatik olarak en düşük maliyetli rotaya yönlendirir. Bu sayede LCR özelliği, işletme giderleri içinde önemli bir yer tutan iletişim maliyetlerinde tasarruf sağlar. Alternatif rota özelliği sayesinde aramalar, ilk tercih edilen yol üzerinden yapılamaması durumunda diğer rotalar üzerinden yapılır. Çağrıların özellikle IP dış hatlar üzerinden IP operatörlere yönlendirilmesi iletişim maliyetlerinde yüksek oranda tasarruf sağlar.

    3XC IP Telefon Santralı ile; kullanıcılar, daha kontrollü ve yüksek kapasiteli konferans görüşmeleri için kişisel olarak yapılandırıp yönetebildikleri Konferans Odalarını kullanabilirler.

  • 3CX IP Telefon Santralı; 3CX Phone olarak adlandırılan, 3G ve WIFI ağı üzerinden sesli haberleşmeyi sağlayan gelişmiş bir SIP telefon uygulamasına sahiptir. Akıllı Cep telefonunuza yükleyeceğiniz 3CX Phone Uygulaması, cep telefonunuzu santralınızın bir abonesi olarak kullanmanızı sağlar. Böylece cep telefonunuz üzerinden, dahili numaranıza gelen çağrıları cevaplayabilir veya santral üzerinden arama yapabilirsiniz.

  • 3CX Phone Uygulaması, sizi arayanların sadece dahili numaranız ile size her an her yerden ulaşmasını sağlar.

  • 3CX Phone Uygulaması, ile çalışanların cep telefonları ya da tablet bilgisayarları şirket networkünde kullanılarak hem santral uç birim zenginliği hem de her an her yerden erişim ile çalışan verimliliğinin ve iletişimin artmasını sağlar.

  • 3CX Phone Uygulaması, android market veya Apple store’dan kolayca yüklenip kullanılmaya başlanabilir.

3CX en iyi fiyat performansı seçeneğidir. Telefon sistemi, basit bir interaktif sesli yanıttan başlayıp özelleştirilmiş arama akışlarına sahip karmaşık bir sistemle biten ihtiyaç duyacağınız neredeyse her çeşit yapılandırmayı oluşturmanıza olanak tanır.